What does חבלז בזבז mean?

חבלז בזבז means חבל על הזמן בזבוז זמן זוהי הרחבה של הביטוי חבלז, שמשמעה שהדבר המדובר הנו איכותי ומשובח כך שהשקעת כל זמן בתהייה על קנקנו הנה מיותרת

This acronym/slang usually belongs to Undefined category.
Popularity
0 (0 Votes)
Was it useful?
Share this page

What is the abbreviation for חבל על הזמן בזבוז זמן זוהי הרחבה של הביטוי חבלז, שמשמעה שהדבר המדובר הנו איכותי ומשובח כך שהשקעת כל זמן בתהייה על קנקנו הנה מיותרת?

חבל על הזמן בזבוז זמן זוהי הרחבה של הביטוי חבלז, שמשמעה שהדבר המדובר הנו איכותי ומשובח כך שהשקעת כל זמן בתהייה על קנקנו הנה מיותרת can be abbreviated as חבלז בזבז
What does חבלז בזבז mean? It stands for חבל על הזמן בזבוז זמן זוהי הרחבה של הביטוי חבלז, שמשמעה שהדבר המדובר הנו איכותי ומשובח כך שהשקעת כל זמן בתהייה על קנקנו הנה מיותרת
What does חבלז בזבז mean? - Definition of חבלז בזבז - חבלז בזבז stands for חבל על הזמן בזבוז זמן זוהי הרחבה של הביטוי חבלז, שמשמעה שהדבר המדובר הנו איכותי ומשובח כך שהשקעת כל זמן בתהייה על קנקנו הנה מיותרת. By AcronymsAndSlang.com

Image Source:
Image HTML:
HTML with link:
Share this picture:

Most popular questions people look for before coming to this page

Q:
A:
What does חבלז בזבז stand for?
חבלז בזבז stands for "חבל על הזמן בזבוז זמן זוהי הרחבה של הביטוי חבלז, שמשמעה שהדבר המדובר הנו איכותי ומשובח כך שהשקעת כל זמן בתהייה על קנקנו הנה מיותרת".
Q:
A:
How to abbreviate "חבל על הזמן בזבוז זמן זוהי הרחבה של הביטוי חבלז, שמשמעה שהדבר המדובר הנו איכותי ומשובח כך שהשקעת כל זמן בתהייה על קנקנו הנה מיותרת"?
"חבל על הזמן בזבוז זמן זוהי הרחבה של הביטוי חבלז, שמשמעה שהדבר המדובר הנו איכותי ומשובח כך שהשקעת כל זמן בתהייה על קנקנו הנה מיותרת" can be abbreviated as חבלז בזבז.
Q:
A:
What is the meaning of חבלז בזבז abbreviation?
The meaning of חבלז בזבז abbreviation is "חבל על הזמן בזבוז זמן זוהי הרחבה של הביטוי חבלז, שמשמעה שהדבר המדובר הנו איכותי ומשובח כך שהשקעת כל זמן בתהייה על קנקנו הנה מיותרת".
Q:
A:
What is חבלז בזבז abbreviation?
One of the definitions of חבלז בזבז is "חבל על הזמן בזבוז זמן זוהי הרחבה של הביטוי חבלז, שמשמעה שהדבר המדובר הנו איכותי ומשובח כך שהשקעת כל זמן בתהייה על קנקנו הנה מיותרת".
Q:
A:
What does חבלז בזבז mean?
חבלז בזבז as abbreviation means "חבל על הזמן בזבוז זמן זוהי הרחבה של הביטוי חבלז, שמשמעה שהדבר המדובר הנו איכותי ומשובח כך שהשקעת כל זמן בתהייה על קנקנו הנה מיותרת".
Q:
A:
What is shorthand of חבל על הזמן בזבוז זמן זוהי הרחבה של הביטוי חבלז, שמשמעה שהדבר המדובר הנו איכותי ומשובח כך שהשקעת כל זמן בתהייה על קנקנו הנה מיותרת?
The most common shorthand of "חבל על הזמן בזבוז זמן זוהי הרחבה של הביטוי חבלז, שמשמעה שהדבר המדובר הנו איכותי ומשובח כך שהשקעת כל זמן בתהייה על קנקנו הנה מיותרת" is חבלז בזבז.